2013. május 12., vasárnap

Olvasó III.


Háló minden kedves olvasónak J


Hogy vagytok? Miujs otthoni vagy külhoni vizeken??

Itt igen erős a pörgés. Az egyetem jelentem nagyon kemény. Rengeteg munkát és töprengést igényel. Még van egy hónap ebből a szemeszterből, 3 tsodálatos félévzáró szóbeli vizsgával és már kezdem is következőt….dejóóóó
Komolyra fordítva a szót Kedd- Szerdán bent vagyok suliban, mert ilyenkor prezentálunk a projektekből, illetve kommentezik a profok az eddigi munkánkat. Csütörtöktől, Vasárnapig dolgozom és munkálkodom az egyetemi dolgokon. Hétfőn pedig próbálok nem a feladataimra koncentrálni és szánni magamra egy kis időt. Egy dolog van, amiből nem engedek az a heti 3-4 edzés. Ilyenkor kikapcsolok teljes mértékben. Imádom!

Igen mindenki jól olvasta, dolgozom. Már március óta interjúzgattam folyamatosan, de nem akartam addig ezekről a dolgokról beszélni, amíg valami konkrétumot nem tudtam mondani. Rengeteg kutakodtam, próbálkoztam a szépségiparban… végül bejelentkeztem egy nagyon áruházlánchoz (pl.: debenhams), bízva abban, hogy könnyebben észrevesznek, mint maguk a szépségipari vállalatok. Ez így be is jött J A David Jones nevezetű department store meg is keresett és átmentem velük egy 4 körös interjúsorozaton. K.rvamenő volt J Először volt egy fél óra – 40 perces telefonos elbeszélgetésem, majd egy személyes és azt követően egy csoportos interjúm. Ez a folyamat olyan jól sikerült, hogy a hr-esem behívott egy külön elbeszélgetésre. Elmesélte mennyire meg voltak velem elégedve és szeretnének management poziba beajánlani, ha nem bánom… hát persze, hogy nem bántam J Így kerültem a Chanel-hoz. A 4. körös interjúk már mind cégesek. Így érvényes marad a jelentkezésem a David Jones – nál, a márkák meg válogathatnak (vagy fordítva). Szóval Chanel J Gyerekek én minél többet tanultam a cégről magáról, annál jobban kedveltem. Szerintem az emberek többségének lövése sincs mit képvisel ez a márka. Na de visszatérve az interjúra, jól sikerült, bekerültem a rendszerükbe, de a pozimat elhalászta egy belsős… a piszok! Szóval meglátjuk mi lesz ebből.

Közben kaptam egy hívást a Hard Rock Cafe-ból is, ahova még valamikor áprilisban jelentkeztem… elmentem egy 2 órás, 2 körös interjúra, mert itt ráérnek az emberek... Hogy hogy ment? Alig tettem ki a lábam, már futott utánam az egyik dolgozó, hogy jöjjek már vissza egy picikét. Felajánlották az állást. ’Timi is a Hard Rock girl!!’ J A hely nagyon menő, a csapat fantasztikus, a fizu háhá… mindenki elküld miatta melegebb éghajlatokra és a zene…áááá folyamatosan sikítva énekelgetünk. A pozícióm, hosztesz. Gondolom, most mindenki azt hiszi, az egyszerű. Akkor most írok róla pár sort.
Fogadom a vendéget, úgy mintha titeket fogadnálak az otthonomban. Közvetlenül, barátságosan, be is mutatkozom, hogy még személyesebb legyen a folyamat. Majd trécselünk. Senki sem siet, hogy egyen igyon, itt mindenki ismerkedik…ahogy már korábban említettem-ráérsz!! A feladat igazán akkor válik összetetté, amikor elérkezik a hétvége és a csúcsidő. Ilyenkor felkapok egy walkie-talkie-t és elkezdem koordinálni a csapatomat a placcon, a vendéget az ajtóban, a várólistát a pult mögött és eközben csörög a telefon, a rádión informál a főnököm, figyelem a várakozási időt az asztalokra, hogy se a konyha se a pincérek ne ússzanak el, de a már 40-50 asztal amire várnak, időben elkészüljön….ezt még édesíti az is, hogy hány főt ültetek, mert van akit 29 jó barátja kísér el, van akit 10, van akit 5, van akit csak 1 és erre mind külön szabály uralkodik a placcon!! Zseniális J imádom!! Általában 9 dologért vagyok felelős egy időben… 7-et már simán viszek. Háhh J reggelente és a műszak végén akad irodai munkám is, szal nem unatkozom J A Sydney Hard Rock a legforgalmasabb a világon, jelen állás szerint. Az eddigi tapasztalataimra építva én ezt nem is kérdőjelezem meg.

Talán mára ennyit mondanék. Főként mert bringázáshoz ideális időnk van, engem meg szétfeszítenek az elvonási tünetek J

Mindenkinek szép napot!

Tessék jelezni.

Puszik

2 megjegyzés:

  1. Halihó! Büszke vagyok Rád! Jó volt olvasni ezt a pörgős levelet! Annyira pörgött, hogy már én is egyre gyorsultam az olvasásban. Most kifújom magam. Már bicajozni nem lenne erőm úgy elfáradtam! :)
    Csókracsók!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Shimti végre jelentkezett! :) Nem volt olyan szorgalmas a napló írás tekinteteben. :) Hehehe...ezt direkt írtam am. Ennyi teendő mellett nem is csodálom. :) Nagyon ügyes vagy Timcsike. Szerintem a jég hátán is boldogulnal...buszke vagyok Rad! :)
    Itt minden a legnagyobb rendben. Nagyon jól vagyunk! Csodajol! :) Es ezt meg tudnam fokozni! :)

    Nagyon nagyon szesze! :)

    Millioszor puszilunk! :)

    VálaszTörlés